Sunt bogaţi, agresivi, atenţi, inte ligenţi sau speculanţi, dar în orice caz informaţi. Ei simt cel mai bine tendinţele în business şi au acces la informaţii la primă mână. Înţeleg că orice modificare a obiceiurilor de cumpărare ale americanilor sau asiaticilor pot avea efecte imediate în România, scrie revista BUSINESS Magazin.
Cei mai importanţi manageri şi antreprenori au fost permanent în atenţia întregii prese de business din România. Argumentul este evident şi imediat.
De la middle-manageri la consultanţi şi mici afacerişti, toată lumea era interesată - fie că economia/consumul creştea sau, dimpotrivă, se prăbuşea - să descopere indiciile din spatele declaraţiilor unor oameni de afaceri precum Ion Ţiriac sau Dinu Patriciu, ale bancherilor care conduc grupuri precum BCR, BRD, ING sau ale şefilor locali ai multinaţionalelor precum P&G, Vodafone, sau Unilever.
Revista BUSINESS Magazin a sintetizat 300 dintre cele mai importante filozofii de afaceri ale managerilor, antreprenorilor şi autorităţilor cu care redactorii publicaţiei au discutat pe parcursul celor 300 de ediţii de la apariţia sa pe piaţă în urmă cu şase ani. Sunt bogaţi, agresivi, atenţi, inte ligenţi sau speculanţi, dar în orice caz informaţi. Ei simt cel mai bine tendinţele în business şi au acces la informaţii la primă mână. Înţeleg că orice modificare a obiceiurilor de cumpărare ale americanilor sau asiaticilor pot avea efecte imediate în România, scrie revista BUSINESS Magazin.
Cei mai importanţi manageri şi antreprenori au fost permanent în atenţia întregii prese de business din România. Argumentul este evident şi imediat.
De la middle-manageri la consultanţi şi mici afacerişti, toată lumea era interesată - fie că economia/consumul creştea sau, dimpotrivă, se prăbuşea