În urma exercitării controlului privind legalitatea actelor adoptate şi emise de Consiliul Local Tuzla, prefectul Constanţei, Claudiu Palaz, a solicitat Tribunalului Constanţa - Secţia comercială, contencios administrativ şi fiscal anularea Hotărârii 61 adoptate în şedinţa din 17 mai 2010.
Hotărârea se referă la închirierea unui spaţiu din clădirea vechiului sediu al Primăriei către SC Iridex Group Import Export Bucureşti - filiala Costineşti SRL. Prefectul a oferit mai multe detalii în legătură cu modul în care această hotărâre se află în ilegalitate. „Analizând actul administrativ adoptat de Consiliul Local Tuzla, am constatat că nu există niciun fel de referire la regimul juridic al clădirii vechiului sediu al Primăriei. În condiţiile în care nu se precizează dacă acesta a fost inventariat în domeniul public sau privat al comunei, cele două părţi, Consiliul Local Tuzla, respectiv o persoană juridică, nu aveau calitatea juridică de a perfecta contractul de închiriere. Mai mult decât atât, închirierea s-a făcut fără organizarea unei licitaţii publice, aşa cum se stipulează în Legea 215/2001", a declarat Claudiu Palaz. Contactat telefonic, primarul localităţii Tuzla, Florin Micu, a ripostat categoric. „Consider că aceea este o hotărâre complet legală", a spus Micu. Comentarii (0) Scrie comentariu (va rugam aveti rabdare pana acesta va fi moderat)
Nume
Comentariumicsoreaza | mareste
Am citit si accept Regulile pentru postarea comentariilor.
Adauga comentariu
Va rugam activati JavaScript pentru a posta un comentariu
În urma exercitării controlului privind legalitatea actelor adoptate şi emise de Consiliul Local Tuzla, prefectul Constanţei, Claudiu Palaz, a solicitat Tribunalului Constanţa - Secţia comercială, contencios administrativ şi fiscal anularea Hotărârii 61 adoptate în şedinţa din 17 mai 2010.
Hotărârea