Specialiștii în marketing și publicitate online au creat trei profiluri ale românului consumator de internet. Acestea sunt definitivate pe vârstă, respectiv 45 ani, 30 ani și 15 ani. Sursa: Vlad Stanescu
Potrivit lui Doru Panaitescu, consultant și trainer în marketing și publicitate online, utilizatorul de 45 de ani, născut în 1965, face parte din generația Dallas și totodată generația Decrețel (generația de sacrificiu).
"Și-a petrecut adolescența cu un televizor alb-negru, pickup, magnetofon, telefon cu disc, iar primul contact cu internetul l-a avut la 30-35 de ani", a declarat acesta.
În zilele noastre,personajul folosește Google doar când nu are de ales, are sub 200 de contacte în telefon, este înregistrat pe LinkedIn, utilizează Facebook și Twitter doar accidental. Cu toate acestea are și rețea wireless la birou.
Profilul navigatorului de 30 de ani
Acesta s-a născut în 1980 este "mândru" membru al generației MTV, și și-a petrecut adolescența cu un televizor color, un casetofon, walkman și un telefon cu taste, iar primul său contact cu internetul a fost la 15-20 de ani.
Pentru el internetul este un mediu de lucru uzual. Astăzi folosește Google la fel de mult ca aerul, are între 200 și 600 de contacte în telefon, are conturi active pe Facebook, Twitter, Linkedin, You Tube, chiar și Hi5 și rețea wireless oriunde: la birou, acasă, în oraș.
Generația Google (sau copy/paste)
Cel mai june utilizator de internet are 15 ani, născut în 1995 și face parte din iPod și Google. Este deja în temă cu ultimele tehnologii el fiind născut într-o familie dotată cu televizor cu 100 de canale și are Playstation, PC, CD, DVD, email to fax, telefon mobil. Primul contact cu Internetul a fost la vârsta de 5-10 ani, iar astăzi internetul este parte integrantă a comportam