Reprezentanţii ministerelor transporturilor din şapte ţări europene, printre care şi România, au semnat la Lancut, Polonia, „Declaraţia Via Carpatia“.
Această decizie priveşte extinderea celei mai scurte rute de transport rutier de-a lungul axei nord-sud ce conectează Lituania, Polonia, Slovacia, Ungaria, România, Bulgaria şi Grecia. Semnarea „Declaraţiei Via Carpatia“ constituie un pas important în dezvoltarea legăturilor de transport dintre Statele Membre UE. Cele două direcţii ale traseului pe teritoriul României vor fi spre portul Constanţa, realizându-se o legătura rutieră directă de mare viteză între Marea Baltică şi Marea Neagră şi spre frontiera româno-bulgară - viitorul pod mixt (rutier/feroviar) peste Dunăre de la Calafat (RO)-Vidin (BG) - cu posibilitatea prelungirii proiectului Via Carpatia spre frontiera sudică a Uniunii Europene. Comentarii (0) Scrie comentariu (va rugam aveti rabdare pana acesta va fi moderat)
Nume
Comentariumicsoreaza | mareste
Am citit si accept Regulile pentru postarea comentariilor.
Adauga comentariu
Va rugam activati JavaScript pentru a posta un comentariu
Reprezentanţii ministerelor transporturilor din şapte ţări europene, printre care şi România, au semnat la Lancut, Polonia, „Declaraţia Via Carpatia“.
Această decizie priveşte extinderea celei mai scurte rute de transport rutier de-a lungul axei nord-sud ce conectează Lituania, Polonia, Slovacia, Ungaria, România, Bulgaria şi Grecia. Semnarea „Declaraţiei Via Carpatia“ constituie un pas important în dezvoltarea legăturilor de transport dintre Statele Membre UE. Cele două direcţii ale traseului pe teritoriul României vor fi spre portul Constanţa, realizându-se o legătura rutieră directă de mare viteză între Marea Baltică şi Marea Neagră şi spre frontiera româno-bulgară - viitorul pod mixt (rutier/feroviar) pes