Prima doamna a Americii, Michelle Obama, este responsabila pentru vanzari de peste 2.7 miliarde de dolari in industria fashion din SUA, in plina criza financiara.
Michelle a facut mai mult de 189 de aparitii publice purtand 29 de branduri diferite intre noiembrie 2008 si decembrie 2009.
Dupa fiecare aparitie, femeile au dat buzna in magazine si au cumparat haine de la brandul respectiv, cu o medie de 14 milioane de dolari in vanzari de fiecare data, potrivit bloggerului Perez Hilton.
"Influenta extraordinara a Primei Doamne ar putea fi legata de faptul ca oamenii stiu ca ea nu este platita sa se imbrace cu ceva", a declarat David Yermack, profesor la New York University.
Acesta a mai descoperit si ca brand-ul pe care il poarta Michelle Obama are de fiecare data o crestere medie de 2.3%.
Prima doamna a Americii, Michelle Obama, este responsabila pentru vanzari de peste 2.7 miliarde de dolari in industria fashion din SUA, in plina criza financiara.
Michelle a facut mai mult de 189 de aparitii publice purtand 29 de branduri diferite intre noiembrie 2008 si decembrie 2009.
Dupa fiecare aparitie, femeile au dat buzna in magazine si au cumparat haine de la brandul respectiv, cu o medie de 14 milioane de dolari in vanzari de fiecare data, potrivit bloggerului Perez Hilton.
"Influenta extraordinara a Primei Doamne ar putea fi legata de faptul ca oamenii stiu ca ea nu este platita sa se imbrace cu ceva", a declarat David Yermack, profesor la New York University.
Acesta a mai descoperit si ca brand-ul pe care il poarta Michelle Obama are de fiecare data o crestere medie de 2.3%.