Promovarea pe internet a firmelor de imobiliare din Arad a făcut din 2010 un an prosper în ceea ce privesc vânzările. Deşi conturile pe youtube au vechime de câţiva ani, reţelele de socializare au devenit mană cerească pentru antreprenorii arădeni.
Hi5-ul câştigă teren pe piaţa imobiliară din Arad. Cu mii de prieteni la activ din toate păturile sociale, firmele de imobiliare din Arad au învăţat că socializarea este mama comerţului. Dovada: anul în curs a bătut la scor tranzacţiile din 2009. Pentru a-şi atrage câţi mai mulţi clienţi, conturile de Hi5 ale imobiliariştilor arădeni mustesc de informaţii şi poze, toate într-o notă care pare să atragă un public tot mai mare.
Marius Selejean, directorul Prosper Imobiliar Arad este un vechi utilizator al promovării pe internet. „E o variantă foarte bună de promovare, mai ales că nu costă nimic. Pe YouTube suntem activi de mai bine de patru ani, iar în acest an am apelat şi la reţeaua de socializare Hi5”, a spus Selejean.
Cele două metode la care directorul Prosper Imobiliar Arad a apelat, promovează diferit societatea pe care o conduce. „Pe youtube ne-am axat mai mult pe hale şi blocuri noi, în vreme ce Hi5-ul este mai dezvoltat, având mai multe secţiuni. Am încercat să aducem un plus, prin postarea de poze nu doar a imobilielor puse în vânzare, cât şi a evenimentelor unde participăm, târguri, conferinţe. Încercăm să combinăm divertismentul cu vânzăriile şi ofertele noastre”, a spus Marius Selejean.
Mai mult de atât, contul de Hi5 găzduieşte şi secţiuni angajaţii surprinşi într-un cadru familial. Cât priveşte anul în curs, o bună parte din agenţiile imobiliare au reuşit să ducă societăţile pe un profit mai mare faţă de 2009. „Faţă de anul trecut, 2010 a fost un an mult mai bun în pofida crizei. În 2009 am muncit, iar în 2010 am cules roadele”, mai spune Selejean.
Mass-media duce profit imobiliariş