Elvetienii de la Nestle, numarul unu mondial in comercializarea de produse alimentare, sunt interesati de achizitionarea unei participatii in cadrul grupului francez Yoplait.
Gigantul elvetian vrea sa reintre astfel pe piata produselor lactate proaspete, o piata dominata de Danone. Decizia vine dupa ce, in in 2006, Nestle a realizat un joint-venture cu grupul francez Lactalis, la care are insa doar 40% din capital.
La randul sau, Lactalis nu a ascuns niciodata interesul pentru Yoplait, brandul din segmentul de food care se confrunta cu cea mai mare crestere, potrivit LE Figaro.
Yoplait este prezent in 50 de tari, are peste 1.500 de angajati si o cifra de afaceri de aproximativ 3,5 miliarde de euro la nivel mondial, inclusiv prin francize.
Yoplait este al doilea brand de produse lactate proaspete la novel global, dupa Danone. Pe piata din SUA Yoplait reprezinta 48% din volumul vanzarilor.
Elvetienii de la Nestle, numarul unu mondial in comercializarea de produse alimentare, sunt interesati de achizitionarea unei participatii in cadrul grupului francez Yoplait.
Gigantul elvetian vrea sa reintre astfel pe piata produselor lactate proaspete, o piata dominata de Danone. Decizia vine dupa ce, in in 2006, Nestle a realizat un joint-venture cu grupul francez Lactalis, la care are insa doar 40% din capital.
La randul sau, Lactalis nu a ascuns niciodata interesul pentru Yoplait, brandul din segmentul de food care se confrunta cu cea mai mare crestere, potrivit LE Figaro.
Yoplait este prezent in 50 de tari, are peste 1.500 de angajati si o cifra de afaceri de aproximativ 3,5 miliarde de euro la nivel mondial, inclusiv prin francize.
Yoplait este al doilea brand de produse lactate proaspete la novel global, dupa Danone. Pe piata din SUA Yoplait reprezinta 48% din vol