Reshma Sohoni, CEO-ul SeedCamp, organizatorul celui mai popular concurs dedicat startup-urilor online, le-a transmis antreprenorilor români, astăzi, în a doua zi de How To Web, să nu mai fie complexaţi că sunt din Europa de Est şi să gândească mai comercial.
Vorbind unui public format din aproape 500 de profesionişti online, Reshma a declarat că antreprenorii nu au nicio scuză să nu dezvolte un proiect global şi să aibă ca ţintă locurile de top de pe piaţă.
Sfaturile Reshmei pentru antreprenori: Fiţi mai comerciali în abordareFiţi mai asertivi şi mai optimiştiAjutaţi-i pe cei care sunt la început de drumFiţi deschişi la oportunităţile care apar
De asemenea, Reshma crede că antreprenorii nu trebuie să se teamă să gândească global şi să nu mai fie complexaţi că sunt români sau că sunt din Europa de Est. Mai mult, ea spune că aceştia nu trebuie să fie secretoşi şi să ţină ideile doar pentru ei şi nici să nu recurgă la scuza pieţei mici pentru a nu se dezvolta global.
Ieri, fondatorul Hi5, Ramu Yalamanchi, a avut un mesaj similar către antreprenorii români, cărora le-a spus să ţintească pieţele globale cu ideile lor.