Producătorul şi distribuitorul de materiale de construcţii Baustoff+Metall, care a deschis o filială în România la finele anului trecut, mizează pe aceasta piaţă pe afaceri de 2,5-3 milioane de euro în 2010 şi pe dublarea rulajului anul viitor, au declarat reprezentanţii grupului austriac. „Am decis să intrăm în România pentru că piaţa central şi est-europeană este una foarte importantă pentru noi”, a declarat într-o conferinţă de presă susţinută la Bucureşti Wolfgang Kristinus, CEO şi proprietar al grupului austriac.
Principalele produse livrate în România au fost până în prezent sisteme de gips-carton, pardoseli şi tavane casetate, fiind vizate exclusiv firmele din construcţii.
„Foarte multe companii din acest sector de activitate se extind agresiv şi rapid, dorind să fie în acelaşi timp şi în Bucureşti şi în nordul Moldovei, fără să aloce resurse logistice şi umane suficiente. Aceasta se simte imediat la clientul final, care ajunge să nu mai beneficieze de serviciile unui partener real, cum este normal, ci doar de dorinţa acestuia de a vinde cu orice preţ”, a precizat Kristinus. Producătorul şi distribuitorul de materiale de construcţii Baustoff+Metall, care a deschis o filială în România la finele anului trecut, mizează pe aceasta piaţă pe afaceri de 2,5-3 milioane de euro în 2010 şi pe dublarea rulajului anul viitor, au declarat reprezentanţii grupului austriac. „Am decis să intrăm în România pentru că piaţa central şi est-europeană este una foarte importantă pentru noi”, a declarat într-o conferinţă de presă susţinută la Bucureşti Wolfgang Kristinus, CEO şi proprietar al grupului austriac.
Principalele produse livrate în România au fost până în prezent sisteme de gips-carton, pardoseli şi tavane casetate, fiind vizate exclusiv firmele din construcţii.
„Foarte multe companii din acest sector de activitate se extind agresiv şi rapid, dorin