Un fost dealer Aro din Cehia care a asamblat masini ale marcii si dupa falimentul uzinei de la Campulung este in discutii cu o companie din Orientul Mijlociu pentru readucerea pe piata a marcii Aro, a spus pentru HotNews.ro, Miroslav Vejman, business manager la compania ceha Auto Max. Firma a cumparat caroserii si diverse alte piese noi de Aro, reusind pe o mica linie de montaj din Cehia sa asambleze masini Aro si la doi ani dupa falimentul constructorului. In prezent, cehii mai au un singur Aro nerulat in stoc, la aproape 20.000 de euro, iar afacerea le-a fost salvata de preluarea distributiei pentru doua marci auto rusesti.
Desi a decedat in Romania, Aro a mai supravietuit in Cehia
La final de 2005 productia Aro Campulung a incetat, iar marca de masini offroad a parasit scena industriei auto, desi cel care a cumparat in 2003 de la statul roman aproape 70% din actiuni, americanul John Perez, promitea ca masinile Aro se vor vinde in SUA. Nimic nu s-a concretizat, insa chiar si dupa falimentul Aro, declarat oficial in iunie 2006, masinile marcii au mai fost asamblate, la scara mult mai mica, in Cehia.
Un fost dealer Aro din Cehia, Auto Max Czech modifica vehicule Aro pe o mica linie de asamblare locala inca dinaintea prabusirii constructorului argesean, iar cei mai buni ani au fost 2002 - 2004, cu aproximativ 250 de masini/an modificate in Cehia. Apoi vanzarile au scazut dramatic, iar dealerul ceh a trebuit sa gaseasca o solutie de avarie pentru a nu intra in faliment: sa distribuie si masini rusesti marcile GAZ si UAZ.
Totusi, Auto Max Czech (AMC) nu a renuntat la marca Aro pentru care inca mai exista cerere, astfel ca, achizitionand caroserii si colectii de piese Aro din diverse locuri, inclusiv Romania si Brazilia, a mai putut vinde masini Aro, asamblandu-le in Cehia.
"AMC a cumparat de la Campulung masini Aro