Criză financiară îi obligă pe cei mai mulţi oameni să taie cheltuielile, să caute produse cu preţuri mai mici şi să amâne achiziţiile costisitoare. Antreprenorii care urmăresc evoluţia pieţei pot dezvolta afaceri profitabile care să satisfacă noile nevoi ale consumatorilor, relatează incont.ro.
Iată domeniile în care merită să investeşti pe timp de criză:
Servicii/reparaţii
Indiferent dacă este criză sau nu, aparatele electrocasnice, maşinile, obiecte casnice, încaltamintea, etc., se strică vrand-nevrand şi trebuie reparate. Un astfel de tip de afacere merge cu atat mai mult în timp de criză, deoarece în vremuri bune oamenii şi-ar putea permite să înlocuiască obiectele stricate cu unele noi. Dar pe vremuri grele reparaţia este mai avantajoasă deoarece costă mai puţin decât înlocuirea produsului.
Magazinele cu preţ unic
Dovada că aceste magazine merg bine este că apar din ce în ce mai multe pe toate străzile. Scăderea veniturilor îi obligă pe majoritatea oamenilor să cumpere produse din ce în ce mai ieftine cu care să-şi facă treaba. Asemenea magazine au o gamă foarte variată de produse, de la haine, papetărie, jucării, până la produse electrocasnice şi obiecte de bucătărie, toate la preţ unic, foarte mic.
Produsele de lux
Să nu credeţi că dacă este criză toată lumea suferă. Va fi întotdeauna o categorie socială cu mulţi bani. Produsele de lux nu sunt foarte afectate de criză deoarece oamenii bogaţi au un stil de viaţă deja format la un anumit standard şi chiar dacă vor fi mai circumspecţi în privinţă investiţiilor, în privinţă consumului nu vor face rabat de la calitate. Vor fi întotdeauna în ton cu modă, cu noile lansări tehnologice şi vor consuma doar produse premium.
Acest sector de piaţă merge bine şi că dovadă este suficient să ne uităm la vânzările de maşini de lux, la vânzările de electr