ProCredit Bank a lansat în această lună un nou concept de sucursală dedicată special clienţilor din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii.
''Business Center reprezintă un concept de sucursală ProCredit Bank dedicată afacerilor mici şi mijlocii cu un spaţiu menit să ofere clienţilor IMM un mediu potrivit desfăşurării operaţiunilor bancare zilnice, precum şi spaţii adecvate discuţiilor de afaceri între reprezentanţii companiilor şi consilierii ProCredit Bank'', se arată într-un comunicat al băncii.
Prin acest concept de sucursală, instituţia doreşte să vină mai aproape de clienţii săi întreprinderi mici şi mijlocii, oferind servicii personalizate şi o relaţie directă cu banca - clienţii business ProCredit Bank au la dispoziţie o persoană dedicată care să le răspundă oricăror solicitări şi care reprezintă interfaţa între bancă şi client pentru o gestionare mai eficientă a relaţiei de afaceri. "Considerăm că trebuie să creăm pentru clienţii noştri toate condiţiile necesare pentru a face afaceri într-un mod profesionist, iar acest business center este un pas important spre acest obiectiv", a declarat Ilinca Rosetti, director general ProCredit Bank, la evenimentul de inaugurare a sucursalei.
ProCredit Bank România îşi propune ca în anul următor, ţinand cont de specificul de afaceri al fiecărei zone în care are deschisă o sucursală, să transforme alte câteva locaţii în centre de afaceri, consolidandu-şi astfel poziţia de bancă specializată pentru întreprinderi mici şi mijlocii.
ProCredit Bank a lansat în această lună un nou concept de sucursală dedicată special clienţilor din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii.
''Business Center reprezintă un concept de sucursală ProCredit Bank dedicată afacerilor mici şi mijlocii cu un spaţiu menit să ofere clienţilor IMM un mediu potrivit desfăşurării operaţiunilor bancare zilnice, precum şi spa