Cărţi, standuri dărâmate, clienţi oripilaţi şi înjurături printre dinţi, în calea fanilor aflaţi în plonjon după jocurile şi obiectele brănduite cu sigla de asasin. S-au dat jocuri, tricouri, căni, hanorace, tuturor care au ştiut să răspundă corect la întrebările organizatorilor. S-a făcut şi o sesiune de test pentru varianta de multiplayer, însă reţeaua de Internet din Diverta a stricat toată distracţia, nefiind potrivită nici măcar pentru conectarea în reţea a consolelor. La un moment dat, în disperare de cauză, Jacint Erdei, PR Managerul Ubisoft România se gândea să apeleze la internetul mobil, pentru a obţine un minim de conexiune. Într-un final s-a reuşit conectarea dispozitivelor la Internet şi fanii s-au putut bucura de experienţa Brotherhood. La sfârşitul sesiunii de testing, Jacint Erdei a detaliat pentru presă, principalele noutăţi, modificări şi aşteptări pentru Assassin's Creed 2: Brotherhood.
"Aşteptările sunt foarte mari, având în vedere că este jocul cu cele mai multe precomenzi din istoria Ubisoft. Nu pot să dau cifre exacte, nu-mi sunt la dispoziţie, dar a bătut orice record de preorder de până acum şi suntem foarte încântaţi de faptul că până la ora actuală. Assasin`s Creed 2 s-a vândut în 16 milioane de copii în întreaga lume. În Romania, Assassin`s Creed 2 s-a vândut în aproximativ 200.000 de unităţi. A fost, alături de Avatar, cel mai bine vândut joc al sezonului trecut, din portofoliul nostru, pe Playstation 3 şi PC. Ne aştepăm în continuare la vânzări foarte mari în România. M-aş hazarda să spun cu ce, cu cât sau în ce măsură Brotherhood va depăşi doi-ul, eu mă aştept să-l depăşească semnificativ. Preţurile depind foarte mult de unde le cumperi, în magazine am mers cele obişnuite: 249,9 RON, respectiv 239,9 RON, în funcţie de magazin. Însă pe Gameshop.ro am iniţiat o campanie unică la ora actuală în România, joc nou de PS3 şi Xbox 360