Sărbătorile reprezintă o cursă pe ultima sută de metri pentru fiecare bărbat aflat în căutarea darului perfect pentru partenera lui. Patru din cinci bărbaţi însă nu sunt atenţi la aluziile pe care soţia sau iubita lor le face, arată un studiu recent citat de Mediafax
Femeile recurg adesea la aluzii pentru a comunica partenerilor ce-şi doresc să primeascămai ales de Crăciun. Experţii au identificat chiar patru tipuri de indicii la care doamnele recurg, clasificând femeile în funcţie de "urmele" pe care acestea le lasă în calea sau la urechea tovarăşului de viaţă. Zadarnic însă, pentru că, potrivit studiilor, patru din cinci adulţi rămân orbi şi surzi la aluziile pe care soţia sau iubita le face. Dacă ar fi însă ceva mai atenţi la partenerele lor în perioada premergătoare zilei celei mari, ar scăpa de stres - mai spun specialiştii.
A cumpăra cadoul perfect este o încercare pentru bărbaţi în ciuda faptului că femeile se pricep foarte bine să sugereze ceea ce-şi doresc. Problema apare doar atunci când bărbaţii nu sunt atenţi la semnale, patru din cinci dintre ei pierzându-le din vedere. Un studiu recent a analizat în detaliu modul în care femeile "fac reclamă" anumitor produse în conversaţiile lor.
Cele mai multe dintre ele (56%) s-au dovedit a fi "presărătoare de indicii" (ele presară în conversaţii menţiuni privind obiectul dorit) şi "indicatoare" (arată cu degetul spre vitrina magazinului în care se găseşte obiectul la care jinduieşte), potrivit clasificării studiului.
Urmează cele care mizează pe tactica "telefonului fără fir" (foloseşte familia sau prietenii pentru a-i transmite dorinţa) şi, pe ultimul loc, cele care "uită din întâmplare" în preajma partenerului de viaţă "o listă a dorinţelor" de Crăciun.
Expertul în limbaj non-verbal Geoff Beattie sfătuieşte femeile să fie mai explicite atunci când vor să transmită ceea ce-şi doresc. E