Brandingul, din perspectiva managementului, este o practica prin care se construiesc relationari intre un producator, un produs, o campanie, un om si o audienta potentiala. Aceasta relatioanre poate fi rezultatul unei investitii, de aceea se asteapta un profit, crearea unei valori suplimentare, sustine, la TV ZIARE.COM, Aneta Bogdan, Managing Partner al firmei de consultanta in strategie si design de brand Brandient.
"Este destul de interesant ca foarte multa lume crede ca se poate intampla de pe o zi pe alta si ca se poate reduce la un logo si o campanie pe televizor. Este gresit, fiind o relationare, are nevoie de mult timp", a precizat aceasta, la Tv Ziare.com.
Urmariti AICI inregistrarea emisiunii cu Aneta Bogdan.
Desi este criza, aceasta perioada reprezinta o oportunitate sa construim branduri sau sa le consolidam pe cele mai vechi, mai ales din punct de vedere financiar.
"Este mai ieftin sa faci asta in criza. Cele mai bune branduri au fost create in criza, ai timp mai mult ca sa conceptualizezi mai bine si consumatorii sunt mai deschisi sa relationeze mai intens cu un brand. In Romania, cred ca este o problema faptul ca nimeni nu se ocupa institutional de brandingul romanesc, care ar putea sa ne mareasca sansele de a deveni mai competitivi si mai prosperi in anii care vor veni", a continuat invitata Tv Ziare.com.
Social media a devenit unul din vectorii de constructie al unui brand, iar jucatorii din industria de profil se uita cu mare atentie catre acest aspect, caci poate fi, potrivit Anetei Bogdan, "buturuga mica care rastoarna carul mare".
In ceea ce priveste brandul de tara, reprezentanta firmei de consultanta in strategie si design de brand Brandient sustine ca este "un lucru amator facut si lipsit de respect fata de profesionisti si fata de natiunea romana".
"Nu stiu cum