Grupul Renault a înregistrat o scădere a vânzărilor de 10,6% pe an în noiembrie, un rezultat mai bun decât al celorlalte grupuri prezente pe piaţa auto din Franţa, datorită mărcii Dacia, care a înregistrat în aceeaşi perioadă o creştere a vânzărilor de 11,8%, conform datelor publicate de Comitetul Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA), anunţă NewsIn.
Marca Renault, care a înregistrat o scădere de 13,9%, cu 42.728 de vehicule vândute, nu a făcut decât să tragă în jos mărcile franceze, mai puţin performante decât restul pieţei, care au înregistrat o scădere a vânzărilor de 12,5% în noiembrie.
În afara Daciei, doar aliatul japonez al grupului Renault, Nissan (+50,9%), coreeanul Hyundai (+23,2%, din care +32% pentru Kia) şi americanul GM (+6,9%, şi +13,1% pentru Opel) au înregistrat în noiembrie o creştere a vânzărilor. Grupul Renault a înregistrat o scădere a vânzărilor de 10,6% pe an în noiembrie, un rezultat mai bun decât al celorlalte grupuri prezente pe piaţa auto din Franţa, datorită mărcii Dacia, care a înregistrat în aceeaşi perioadă o creştere a vânzărilor de 11,8%, conform datelor publicate de Comitetul Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA), anunţă NewsIn.
Marca Renault, care a înregistrat o scădere de 13,9%, cu 42.728 de vehicule vândute, nu a făcut decât să tragă în jos mărcile franceze, mai puţin performante decât restul pieţei, care au înregistrat o scădere a vânzărilor de 12,5% în noiembrie.
În afara Daciei, doar aliatul japonez al grupului Renault, Nissan (+50,9%), coreeanul Hyundai (+23,2%, din care +32% pentru Kia) şi americanul GM (+6,9%, şi +13,1% pentru Opel) au înregistrat în noiembrie o creştere a vânzărilor.