Proiectul provoacă tinerii la un concurs de idei ce vor sta la baza scenariului pe baza căruia va fi realizat un film, spune producătorul Walter Ghidibaca.
Sub sloganul „Ideile tale pot prinde viaţă într-un film", proiectul Comedia Colectivă lansat de Asociaţia Culturală Ideograma este deschis tuturor pasionaţilor de film, care se pot implica activ în toate etapele specifice realizării unui lungmetraj. Ideea îi aparţine lui Walter Ghidibaca, director de proiecte la Asociaţia Culturală Ideograma, iar ideile pentru scenariu pot fi trimise până pe 15 februarie pe adresa comediacolectivă@ideograma.ro.
De ce aţi ales această temă, consumul de droguri? E un subiect tot mai des dezbătut.
Am constatat că există o nevoie de a atrage atenţia asupra efectelor consumului de droguri într-o altă manieră decât metoda clasică. Tentaţia tinerilor de a „gusta" e prea mare şi ne-am gândit să abordăm problema oarecum din interior, să-i determinăm să contribuie cu idei, să-şi imagineze care sunt de fapt efectele consumului. Nu e suficient să le spui doar că nu e bine să consume substanţe halucinogene, trebuie să cunoască efectele şi să-şi imagineze unde se poate ajunge.
50 de poveşti
Există un concurs de idei pe care l-aţi lansat. Câţi tineri au fost interesaţi să şi participe?
Da, am creat un blog pe care sunt postate ideile primite de la tineri până acum, comediacolectiva.blogspot.com. În şase săptămâni de la lansarea concursului am primit aproximativ 50 de poveşti. Până la termenul stabilit sigur vor fi mai multe. Apoi vom alege din propuneri şi cu ajutorul unui scenarist cu experienţă va lua naştere forma finală a poveştii.
Speraţi ca participanţii să vorbească despre experienţe veritabile?
Acţiunea e liberă, pot spune ce vor, fie că e realitatea lor sau a cuiva cunoscut de ei, fie o poveste imaginată. În finalul p