Grupul de comunicare Publicis, care a preluat recent de la Teddy Dumitrescu pachetul majoritar in Publicis Romania, urmareste sa isi dezvolte in 2011 activitatile in domeniile digital, relatii publice si evenimente pe plan local, deoarece acestea trezesc interesul "multora dintre clientii nostri si al celor care planuiesc sa investeasca in Romania", spune Tomasz Pawlikowski, CEO Publicis pentru Europa Centrala si de Est.
Tomasz Pawlikowski si Teddy Dumitrescu, CEO Grupul Publicis Communications Services Bucuresti, au discutat cu HotNews.ro despre recenta achizitie a Publicis Romania si despre perspectivele pietei locale de publicitate, unde este asteptat un reviriment incepand din semestrul doi al anului viitor.
Tomasz Pawlikowski pentru HotNews.ro:
Cel mai mare avantaj al preluarii pachetului majoritar in Publicis Romania este ca avem, acum, intregul control asupra operatiunii. Ea va fi integrata cu celelalte din regiune, ceea ce ne va permite sa cream sinergii intre operatiunile din diverse tari.Despre faptul ca, in anuntul privind achizitia Publicis Romania, se mentioneaza ca aceasta completeaza extinderea in Balcani: deoarece avem, deja, pachetul majoritar in operatiunea din Bulgaria si suntem, practic, prezenti in toate tarile din fosta Iugoslavie, acesta (Romania - n.r.) era ultimul punct unde noi, Publicis Groupe, nu detineam majoritatea intr-una din entitatile noastre.De ce s-a finalizat aceasta achizitie acum, in 2010, nu mai devreme? In primul rand, am fost multumiti de solutia pe care am avut-o, pana acum, pe plan local, deoarece nu afecta nici clientii, nici operatiunea Publicis. In al doilea rand, Publicis Groupe se dezvolta rapid in Asia, pe moment, iar prioritatile in acest sens au fost mult, mult mai mari. Am pregatit acest acord de mai multi ani, dar am lucrat mai intens in ultimul an si jumatate.Pentru anul viitor u