O strategie de dezvoltare "agresivă" se remarcă în cazul service-urilor pentru automobile premium sau superlux. Dacă până în 2008 inclusiv în statisticile Direcţiei de Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor apăreau zeci de modele precum Rolls Royce, Ferrari, Bentley sau Lamborghini, acum dealerii deschid service-uri care să repare modelele deja importate în anii de "boom". Automobile Bavaria, principalul dealer BMW de pe piaţa locală, business de aproape 130 mil. euro controlat de omul de afaceri Michael Schmidt, cel care a adus BMW pe piaţa locală în 1994, a deschis în luna septembrie primul service oficial
Rolls-Royce din Europa de Sud-Est la Bucureşti, în cadrul centrului BMW din Băneasa. În total, în România sunt înmatriculate 57 de modele Rolls-Royce, iar la nivel regional se mai regăsesc alte 20 în ţări precum Republica Moldova, Bulgaria şi Serbia, maşini care ar putea veni pentru revizii în cadrul noului service. Aceeaşi strategie a fost adoptată şi de celelalte mărci exclusiviste prezente oficial pe piaţa locală. Forza Rossa, importatorul Ferrari pe piaţa locală controlat de Ion Bazac, fostul ministru al sănătăţii, a deschis service-ul în 2007, cu un an înaintea deschiderii showroomului, în timp ce Porsche România a demarat încă din 2008 operaţiunile pentru service-ul pentru marca Bentley şi ulterior şi pentru Lamborghini, în condiţiile în care showroomurile oficiale ale celor două mărci vor fi inaugurate cel mai probabil anul viitor. În prezent este amenajat un showroom temporar pentru marca Bentley în clădirea Porsche România din Pipera.
O strategie de dezvoltare "agresivă" se remarcă în cazul service-urilor pentru automobile premium sau superlux. Dacă până în 2008 inclusiv în statisticile Direcţiei de Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor apăreau zeci de modele precum Rolls Royce, Ferrari, Bentley sau L