Angajaţii firmei turceşti Aras, unitate contractată în vederea recuperării carburantului din rezervoarele epavei Medy, au descoperit trupul neînsufleţit al lui Cătălin Ispas, scafandrul dispărut pe data de 9 septembrie, împreună cu Cristian Zarafu
Încet dar sigur, dilema celor doi scafandri dispăruţi în timp ce încercau să filmeze unul dintre rezervoarele epavei cargoului turcesc Medy pare să-şi găsească rezolvarea. Patronul societăţii comerciale Hunter`s Company SRL, Jorj Unciuleanu, spune că trupul neînsufleţit al scafandrului găsit ieri dimineaţă de firma Aras ar fi Cătălin Ispas, angajat al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă (ISU) Dobrogea. "Cristian Zarafu avea pe cagulă o dungă verde", a mai completat Unciuleanu. În aceste condiţii, dat fiind că s-a descoperit unul dintre cadavrele celor doi scafandri, şeful SC Hunter`s Company SRL ar putea fi urmărit penal pentru ucidere din culpă.
Pe data de 1 septembrie, cargoul turcesc Medy plin cu fier s-a scufundat la şase mile marine de digul de larg al portului Constanţa. Opt zile mai târziu, Jorj Unciuleanu, patronul societăţii comerciale Hunter`s Company SRL, alături de patru scafandri, doi fiind Cătălin Ispas şi Cristian Zarafu, a plecat într-o călătorie pe mare, fără a avea permisiunea Autorităţii Navale Române. Pentru Zarafu şi Ispas scufundarea din seara zilei de 9 septembrie a fost ultima. După trei luni în care autorităţile portuare şi-au pasat cazul una alteia, angajaţii firmei turceşti Aras, unitate contractată în vederea recuperării carburantului din rezervoarele epavei Medy, a anunţat, după numai 11 zile de la data primirii avizului de lucru din partea Căpităniei Zonale, că a fost descoperit un cadavru aproape de sala maşini a vasului mai sus precizat. Deplasaţi la faţa locului, anchetatorii, ajutaţi de scafandri, au adus la mal trupul neînsufleţit al unui dintre cei doi dispă