Nu este pretenţioasă la mâncare, dar recunoaşte că nici nu va avea timp de gătit de Sărbători, iar Crăciunul şi-l va petrece cel mai probabil în Bucovina, la invitaţia colegului său de partid, Gheorghe Flutur.
Într-un interviu acordat în exclusivitate pentru romanialibera.ro, ministrul Turismului şi Dezvoltării Regionale, Elena Udrea, ne-a mărturisit că nu este o practicantă a sporturilor de iarnă, „eventual, sania m-ar putea determina să intru pe o pârtie, deşi aş prefera o sanie cu cai”.
Pe de altă parte, Elena Udrea spune că România va fi promovată ca destinaţie turistică pe plan internaţional, promovându-se şase tipuri de produse turistice, între care circuitele naturale, turismul activ şi de aventură şi turismul balnear, concluzia studiilor fiind că turismul de masă nu se potriveşte acum României.
Cât despre preţurile din staţiunile de iarnă ea speră că vor scădea, odată cu creşterea numărului de staţiuni de iarnă. Românii care îşi renovează faţadele imobilelor vor beneficia de o scutire timp de 5 ani la plata impozitelor pe casă. În plus, îşi vor recupera jumătate din TVA-ul plătit pentru materialele de construcţie folosite şi lucrările realizate.
Are nevoie cu adevărat România de un brand în turism? Nu ar trebui să fie susţinut şi de o infrastructură corespunzătoare?
Elena Udrea: În primul rând trebuie clarificate câteva lucruri: brandul reprezintă o serie de valori, atribute, avantaje competitive ale unei ţări, rezumate printr-un slogan şi o imagine. Sloganul şi vizualul prezentat au rolul de a crea în mintea turistului o asociere între imagine şi ceea ce reprezintă România, adică: autenticitate, cultura unică, spiritualitate, explorare, natură.
Peste 5 ani, cu aceste valori ne dorim să fie asociată România. Revenind la necesitate, oricine lucrează în vânzări şi marketing ştie că nu