Angajaţii firmei turceşti Aras, unitate contractată în vederea scoaterii carburantului din nava scufundată Medy, au fost nevoiţi să-şi înceteze activitatea din cauza vremii nefavorabile. Ion Voicu, şeful Agenţiei Române pentru Salvarea Vieţii Omeneşti pe Mare declară că, zilele trecute, valurile au ajuns la o înălţime de aproape patru metri şi că Aras va relua lucrul de îndată ce condiţiile meteo vor fi favorabile.
Amintim că cei de la Aras l-au găsit, în dimineaţa zilei de 13 decembrie, aproape de sala maşini a epavei Medy pe scafandrul Cătălin Ispas, dispărut, alături de Cristian Zarafu, de peste trei luni. Pe data de 9 septembrie, Ispas şi Zarafu au coborât în mare pentru a filma unul dintre rezervoarele cargoului turcesc, însă nu au mai ieşit la suprafaţă. Medy s-a scufundat, pe data de 1 septembrie, la şase mile marine Sud faţă de capul digului de Nord al portului Constanţa, travers perscărie Eforie Sud, la o distanţă de circa 4 mile marine faţă de ţărm.
Angajaţii firmei turceşti Aras, unitate contractată în vederea scoaterii carburantului din nava scufundată Medy, au fost nevoiţi să-şi înceteze activitatea din cauza vremii nefavorabile. Ion Voicu, şeful Agenţiei Române pentru Salvarea Vieţii Omeneşti pe Mare declară că, zilele trecute, valurile au ajuns la o înălţime de aproape patru metri şi că Aras va relua lucrul de îndată ce condiţiile meteo vor fi favorabile.
Amintim că cei de la Aras l-au găsit, în dimineaţa zilei de 13 decembrie, aproape de sala maşini a epavei Medy pe scafandrul Cătălin Ispas, dispărut, alături de Cristian Zarafu, de peste trei luni. Pe data de 9 septembrie, Ispas şi Zarafu au coborât în mare pentru a filma unul dintre rezervoarele cargoului turcesc, însă nu au mai ieşit la suprafaţă. Medy s-a scufundat, pe data de 1 septembrie, la şase mile marine Sud faţă de capul digului de Nord al portului Constanţa, travers