Edenred, liderul naţional şi mondial al pieţei tichetelor de servicii, achiziţionează business-ul Euroticket, al patrulea emitent de tichete de masă şi tichete cadou din România, tranzactie care se ridica la valoarea de 5,5 milioane euro.
Edenred (fosta Accor Services) a achiziţionat business-ul emitentului local de tichete Euroticket, consolidandu-şi astfel poziţia de lider naţional şi mondial în domeniu.
În urma tranzacţiei, cota de piaţă a Edenred România va creşte cu 4,5%, ajungând la 40%.
"Aceasta achiziţie confirmă interesul pe termen lung al Edenred pentru România şi încrederea în potenţialul de creştere a acestei pieţe, înscriindu-se în strategia mondială de dezvoltare a Grupului.", declară Philippe Blecon, director general Edenred România.
În urma acestei tranzacţii cei 3 000 clienţi Euroticket vor avea acces la toată gamă de produse, soluţii şi servicii Edenred, cât şi la cea mai extinsă reţea de unităţi afiliate.
"Vom face toate demersurile necesare pentru ca procesul de tranziţie să se desfăşoare în cele mai bune condiţii pentru clienţii Euroticket. Mizăm pe experienţa pe care am acumulat-o până acum în cei peste 11 ani de activitate pe piaţa din România şi pe profesionalismul echipelor noastre" a declarat Philippe Blecon.
Clienţii Euroticket vor avea acces la o linie telefonică dedicată unde consultanţii Edenred le vor furniza toate informaţiile necesare despre acest proces. În acelaşi timp, Edenred a demarat o campanie de contactare şi informare a clienţilor Euroticket.
"Euroticket va asigura rambursarea catre unitatile afiliate (magazine si restaurante) a tichetelor aflate in circulatie, emise de Euroticket pana la data incheierii tranzactiei. Tichetele Euroticket emise pana la data incheierii tranzactiei vor putea fi in continuare cheltuite, pana la data expirarii inscrisa pe acestea. Tranzactia a avut loc la