Opel Meriva cu opțiunea volan încălzit, o desfătare pentru palmele tale. Sursa: OPELSursa: OPELSursa: OPEL
1 /.
Din când în când, o mașină care, la prima vedere, nu îți lăsă de înțeles că e capabilă să iasă din tiparele clasei din care face parte, te răsplătește cu o bucurie neașteptată. Nu este cazul monovolumului Opel Meriva.
Modelul german a frapat încă de la apariție cu a sa pereche de uşi posterioare cu deschidere amplă spre înapoi – o soluţie tehnică îmbrățișată doar de limuzinele Rolls-Royce.
Și totuși. Deși cele două portierele din spate sunt, fără îndoială, nu numai deosebite, ci și utile (facilitând accesul pe banchetă), o altă dotare oferită de noua Meriva ne-a mers direct la suflet, cu ocazia drive-testului efectuat în ultimele zile ale anului care tocmai a trecut.
Pe un ger aspru, după fiecare sesiune de curățare a mașinii și în lungile minute până la apariția primelor adieri amabile răspândite în habitaclu de sistemul de climatizare, o opțiune care nu este disponibilă nici pe prea multe mașini de două, trei ori mai scumpe și-a meritat toți banii. Mai exact, o parte din cei 410 euro solicitați de pachetul de iarnă, în componența căruia intră.
Chiar mai oportun decât o pereche groasă de mănuși, volanul încălzit – despre această opțiune ea este vorba – îți desfată palmele la nici 20-30 de secunde după apăsarea unui buton aflat pe consola centrală.
Este adevărat, cei mai mulți ar putea expedia cu ușurință volanul încălzit pe o lungă listă cu așa-zise ”mofturi” fără de care se poate trăi (și șofa) foarte bine și a căror singură menire ar fi aceea de a mai ciuguli niște bani de la clienții slabi de înger.
Putem pune însă pariu că aceiași ”cei mai mulți” – sau măcar cei mai mulți dintre ei – n-au avut încă ocazia de a testa ”covrigelul” încălzit într-o zi geroasă. Noi am