În 2010, Dacia a vândut peste 348 000 vehicule şi şi-a majorat cota de piaţă în România, la 31.7%, au anunţat oficialii mărcii româneşti în cadrul primei conferinţe de presă pe anul 2011.
Dacia a vândut 348.723 vehicule pe parcursul anului trecut, volum superior cu 12% faţă de cel realizat în anul 2009. Ritmul de creştere a vânzărilor Dacia a depăşit astfel pentru al şaselea an consecutiv 10%, volumul livrărilor anuale ale mărcii ajungând să se dubleze între 2005 şi 2010.
Pe piaţa din România, care a înregistrat în 2010 o scădere de 20,4%, Dacia a comercializat 36 730 vehicule, adjudecându-şi astfel o cotă de piaţă de 31,7 %, în creştere cu 2,8 puncte procentuale faţă de anul precedent, chiar dacă numărul de unităţi vândute a scăzut. Peste două treimi din volumele vândute (24.856 unităţi) au fost livrate prin intermediul programului de reînnoire a parcului auto din România. Aproape 11% din maşinile vândute au fost livrate marilor companii româneşti şi internaţionale prezente în România, cota flotelor în cifrele de vânzări Dacia fiind tot mai importantă de la an la an.
Lansarea Duster a impulsionat vânzările din România, maşina românească reuşind să se impună rapid ca lider în segmentul său pe piaţa din România, cu 4.826 unităţi vândute. Remarcabil este faptul că 92% dintre clienţi au optat pentru versiunea vârf de gamă, Lauréate. Modelul cunoaşte de asemenea un succes remarcabil pe plan internaţional, cu peste 100 000 de comenzi la data de 31 decembrie 2010.
Duster a devansat Sandero în topul modelelor Dacia vândute în România, hatchback-ul fiind vândut în doar 3.047 de exemplare comparativ cu cele 4.826 unităţi ale Dusterului sau cele 22.791 unităţi ale Daciei Logan berlină.
Dacia avansează cu paşi mari în Europa
Vânzările Dacia pe plan internaţional au depăşit 311.000 unităţi, în creştere cu 15% faţă de anul 2009. Marca românească