Drumul spre Iasi va râmâne şi în următorii ani îngust şi plin de gropi pentru că statul nu are niciun interes să-l modernizeze. Guvernul a alocat anul acesta doar 10.000 de lei pentru actualizarea unor avize tehnice.
Deşi autorităţile locale au cerut în nenumărate rânduri modernizarea acestui drum, care face legătura între Botoşani şi drumul expres Iaşi-Bucureşti, Guvernul a alocat anul acesta doar 10.000 de lei pentru actualizarea unor avize tehnice privind unele reabilitări. Obiectivul a fost inclus la finanţare într-o lege, în urma cu cinci ani, iar acum, pentru că de atunci nu s-a mai făcut nicio lucrare, a fost necesară actualizarea avizelor.
"Studiul de fezabilitate făcut de către o firmă de proiectare din Bucureşti şi aprobat de către Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale arată clar că acest drum naţional este unul secundar, adică cu un trafic rutier redus şi nu se impune modernizarea lui. Deocamdată s-a aprobat reabilitarea drumului DN 28 B Botosani-Tg. Frumos, prin efectuarea unor lucrări de asfaltare şi lărgire pe anumite orţiuni, mai ales în curbele pericoloase. Când va ajunge să aibă un trafic mai mare atunci putem vorbi şi de modernizare." a declarat Dorel Dumitrescu, şeful Serviciului Investiţii al Direcţiei Regională de Drumuri şi Poduri Iaşi.
Autorităţile locale văd total diferit lucrurile şi sunt de părere că modernizarea acestui drum ar trebui să fie un obiectiv de interes naţional, mai ales că este cea mai circulată rută care face lăgătura spre Bucureşti, şi implicit sudul ţării. „M-am zbătut pentru modernizarea acestui drum încă de când eram în Senat şi am ridicat problema lui ori de câte ori am avut ocazia. După părerea mea, modernizarea acestui drum este o chestiune de interes naţional. Oricum, este pentru prima dată când s-au alocat bani pentru acest drum şi chiar dacă sunt puţini, este un început. „ a spus Miha