Scriu aici de ceva timp, iar cu acest articol risc să mă contrazic. Cu toate acestea, îmi asum riscul, deoarece între timp am realizat că unele convingeri pe care mi le-am exprimat deschis în alte articole nu erau chiar corecte.
Tin minte că nu cu mult timp în urmă criticam agresiv aşa-zisele "vedete" apărute peste noapte, care dau de două ori în stânga, de două ori în dreapta şi câştigă mai mulţi bani decât un artist sau o trupă care cântă live. Sunt incă de parere că acele fete n-au nimic în comun cu muzica, ci ar trebui să-i multumească naturii pentru fizicul acordat, dar am stat şi am realizat că ne pierdem prea mult timp criticându-le. Până la urma urmei, trebuie şi ele să câştige din ceva, nu ? Singura apariţie care îi poate aduce un deserviciu unei persoane publice este apariţia în rubrica "Decese", dar dacă stăm să ne gândim, unii artişti au câştigat după moarte mai mult decât in timpul vieţii. Că e vorbită de bine, că e vorbită de rău, faptul că numele ei este pe buzele tuturor românilor nu poate decât să înveselească vedeta în cauză.
Până la urma urmei, de unde ştim că Inna n-a muncit să ajungă unde este acum ? Adică, sincer, nu cred că poţi fi o afoană şi să câştigi 60.000 de euro pe un recital în noaptea de Revelion. Este exagerat faţă de alţi artişti cu studii mai înalte, dar hai să ne bucurăm că cineva ne poartă numele prin Europa, pentru că de la un timp tot continentul e înnebunit de DJ-ii şi muzica dance românească.
Pot să vă aduc la cunostinţă că în anii '50, atunci când Elvis a început să fie cunoscut în Statele Unite, întreaga populaţie de adulţi era revoltată de mişcările lui de dans ofensatoare şi voiau ca acesta să nu mai fie dat la televizor, iar acum, la 34 de ani după moartea sa, Elvis este o legendă. Acelaşi lucru s-a întâmplat cu apariţia muzicii dance în anii 80, puternic criticată dar după care mulţi plâng în zilele