Cinematograful din Slatina îşi atrage clienţii cu oferte irezistibile, adresate grupurilor de elevi sau cetăţenilor cu venituri reduse.Copiii îl pot vedea pe Shrek în proiecţie tridimensională, iar adulţii pe Downey Jr. cu doar 9 lei.
Cinematograful slătinean a început anul din ofertă în ofertă. Administratorul Robert Băsescu a adoptat o strategie de marketing inedită, ce are toate şansele să capete caracter de permanenţă: filmele aflate pe finalul perioadei de achiziţie sunt difuzate la preţ redus, încercându-se astfel atragerea spre marele ecran atât a copiilor, cât şi adulţilor care nu-şi permit să vizioneze un film la preţ întreg.
„Oferta este gândită pentru persoanele care vin la cinema în grup. Cum cele mai multe încasări se fac de la grupurile şcolare, ne-am gândit să le facilităm vizionarea unui film. De exemplu, astăzi vor veni 43 de elevi de la Scorniceşti însoţiţi de trei adulţi. Reducem preţul biletelor pentru filmele deja vizionate, putând astfel să vină la cinema şi cei care n-au avut posibilitatea până acum. Ne gândim să permanentizăm aceste oferte, să le stabilim săptămânal, având în plan încheierea unor parteneriate cu Orange Film şi şcoli. Ne putem permite ca în apropierea expirării unei proiecţii să o mai ţinem o săptămână pe low-cost.”, declară Robert Băsescu.
Patru filme la ofertă
Cum prima ofertă, pe perioada 3 – 6 ianuarie, s-a bucurat de succes, strategia s-a repetat începând cu weekendul trecut. „Cel mai vizionat film a fost animaţia 3D „Câini şi pisici”, cu 50 de bilete vândute. Spre exemplu marţi, „Due Date” şi „Regatul bufniţelor” au încasat 43, respectiv 42 de bilete”, spune administratorul.
Săptămâna aceasta, oferta filmelor difuzate la preţ redus s-a dublat, fiind difuzate zilnic câte două filme, la orele prânzului: acţiunea „Ultimul războinic al aerului”, comediile „Viaţa aşa cum este ea” şi „Due date