Daca primesti multe email-uri si uneori ai batai de cap in a pune ordine in ele s-ar putea sa ai nevoie de cateva sfaturi de care sa tii cont.
Conform good.is, iata ce te poate ajuta in acest sens. Sunt strategii simple, probate si usor de respectat.
1. Incearca sa faci curatenie in Inbox din cand in cand
Cel mai probabil ti s-a intamplat sa primesti email-uri peste email-uri si sa le lasi de pe o zi pe alta pe cele care nu sunt urgente, pana ajungi sa aduni zeci, poate sute de mesaje. Poate nu ai timp sa citesti tot ce primesti in fiecare zi, insa, macar o data pe saptamana, ar trebui sa acorzi ceva timp pentru a te asigura ca fiecare email care merita citit a fost vazut.
2. Schimba setarile
Anuleaza toate acele update-uri care iti sunt anuntate pe email, cum ar fi cele de la Facebook sau Twitter.
3. Verifica-l mai rar
Casuta de email ar trebui verificata, in medie, de doua sau trei ori pe zi. Daca ti se pare rar, atunci incearca macar o data la o ora, decat sa deschizi casuta de fiecare data cand esti anuntat ca ai mai primit un mesaj. In cele mai multe dintre cazuri, orice poate astepta atat.
4. Seteaza un raspuns automat
Daca esti foarte ocupat atunci cand esti la serviciu si nu ai timp de email-uri poti seta un raspuns automat, dar ai grija sa nu il folosesti foarte des deoarece oricine iti trimite mai mult de un email se poate simti agasat de acest lucru.
5. Dezactiveaza abonamentele la newsletter
Iti ia doar cateva secunde sa faci acest lucru si te ajuta sa nu mai ai atat de multe emailuri in casuta, in conditiile in care nu ai timp sa le citesti.
6. Sterge tot si anunta persoanele
In cazul in care ai adunat mult prea multe email-uri pentru a mai avea timp sa le citesti, poti incerca o varianta de urgenta: le ste