Uneori, un logo este mai mult decat pare. Acesta este si cazul logo-urilor unor branduri extrem de cunoscute, care au mesaje ascunse incorporate.
Wallet Pop a descoperit cateva astfel de branduri, ale caror logo-uri le veti privi altfel dupa ce veti afla cateva informatii.
Amazon.com . Sageata galbena este mai mult decat un element decorativ. Logo-ul Amazon.com a fost creat pentru a reprezenta mesajul ca acest site vinde totul, de la A la Z, insa sageata ce leaga cele doua litere reprezinta, de asemenea, zambetul pe care clientii il au atunci cand cumpara de pe acest site.
Toblerone. In 1908, in Berna, Elvetia, Tobler Teodor si Emil Baumann (varul lui Tobler) au creat o ciocolata unica, constand intr-o reteta speciala si o forma triunghiulara. In 1970, imaginea muntelui Matterhorn a aparut pe ambalaj pentru prima data. Astazi exista un urs (simbol al orasului de la Berna, oras in care ciocolata Toblerone este produsa), ascuns in versiunea moderna a logo-ului.
Goodwill. In partea stanga a logo-ului vedeti o fata zambitoare sau litera "g"? Oricare ar fi raspunsul, ambele variante sunt corecte.
Unilever. Potrivit companiei, noua identitate este o expresie a vitalitatii. Fiecare pictograma de pe logo-ul sau reprezinta un aspect al activitatii sale. De exemplu, camasa (mai jos de inima) simbolizeaza "hainele" si reprezinta rufele cu miros proaspat.
IBM. Potrivit arhivelor IBM, in 1972 a avut loc recunoasterea internationala a logo-ul IBM, care a ramas oficial pana azi. Logo-ul IBM este usor de recunoscut, fiind vorba de opt dungi care alcatuiesc literele I,B,M. Dungile orizontale sunt menite sa sugereze "viteza si dinamism".
Uneori, un logo este mai mult decat pare. Acesta este si cazul logo-urilor unor branduri extrem de cunoscut