Laurenţiu Mironescu este al doilea om din Ministerul Administraţiei şi Internelor prin prisma funcţiei de secretar general în care a fost numit pe 6 ianuarie. Iată, în cele ce urmează, cu ce se ocupă fostul prim-vicepreşedinte al organizaţiei municipale PDL Constanţa la Interne.
Secretariatul General al Ministerului Administraţiei şi Internelor este unitatea de specialitate a aparatului central care asigură: derularea operaţiunilor tehnice privind primirea, evidenţa, trierea, repartizarea, urmărirea soluţionării, multiplicarea, manipularea, selecţionarea, păstrarea şi arhivarea documentelor adresate conducerii ministerului, având în competenţă şi activităţile de relaţii cu publicul, activitatea de informare-documentare şi gestionare a arhivei aparatului central.
Secretariatul General, implicit secretarul general, stabileşte concepţia de organizare şi desfăşurare a activităţilor privind circuitul legal al lucrărilor, primirea şi soluţionarea petiţiilor, informarea documentară, ocupându-se şi de gestionarea arhivei aparatului central. Laurenţiu Mironescu va coordona primirea, înregistrarea, evidenţa şi manipularea lucrărilor de secretariat la nivelul conducerii ministerului, va gestiona şi monitoriza îndeplinirea ordinelor conducerii ministerului cu privire la realizarea sarcinilor conform dispoziţiilor rezolutive, va organiza şi va asigura serviciul la cabinetele secretarilor de stat, secretarului general, secretarilor generali adjuncţi şi consilierilor ministrului şi va executa activităţile de secretariat tehnic pentru Colegiul ministerului şi pentru Comisia de Dialog Social.
Gestionează apelurile primite prin linia telefonică deschisă a MAI
Tot secretarul general al MAI asigură primirea, înregistrarea şi examinarea petiţiilor adresate conducerii ministerului şi organizează activitatea de primire a cetăţenilor în audienţă la