Peste 10.000 de firme din peste 160 de tari si regiuni participa, la Madrid, la Targul International de Turism. La acest eveniment sunt prezente si 15 agentii, hoteluri si companii aeriene romanesti. Editia din acest an este deschisa de Regina Sofia. Intre noutatile din acest an, organizatorii semnaleaza standurile si ofertele din Congo, Pakistan, Noua Zeelanda, Liban si Africa de Sud.
Intr-o declaratie pentru Radio Romania Actualitati, reprezentantul Oficiului de turism la Madrid, Bogdan Iosif, a declarat ca reprezentantii Romaniei au ca principal obiectiv prezentarea marcii, ceea ce inseamna "noul logo tip, ceea ce inseamna noul slogan si, de asemenea, o parte dintre produsele-cheie, ca puncte forte ale turismului romanesc: traditii, autenticitate, natura si city break".
El a descris standul Romaniei ca fiind unul "modern, cu un design care va atrage atentia". Peste 10.000 de firme din peste 160 de tari si regiuni participa, la Madrid, la Targul International de Turism. La acest eveniment sunt prezente si 15 agentii, hoteluri si companii aeriene romanesti. Editia din acest an este deschisa de Regina Sofia. Intre noutatile din acest an, organizatorii semnaleaza standurile si ofertele din Congo, Pakistan, Noua Zeelanda, Liban si Africa de Sud.
Intr-o declaratie pentru Radio Romania Actualitati, reprezentantul Oficiului de turism la Madrid, Bogdan Iosif, a declarat ca reprezentantii Romaniei au ca principal obiectiv prezentarea marcii, ceea ce inseamna "noul logo tip, ceea ce inseamna noul slogan si, de asemenea, o parte dintre produsele-cheie, ca puncte forte ale turismului romanesc: traditii, autenticitate, natura si city break".
El a descris standul Romaniei ca fiind unul "modern, cu un design care va atrage atentia".