Volkswagen (VW), cel mai mare producător auto european, discută cu parteneri din China despre dezvoltarea unui brand local, în condiţiile în care şi producătorii concurenţi se pregătesc să lanseze noi mărci special create pentru cea mai mare piaţă auto din lume, transmite Mediafax.
"Considerăm că un brand local ar fi o oportunitate de a intra pe noi segmente de piaţă", a declarat Kkarl-Thomas Neumann, director general al Volkswagen Group China pentru Bloomberg.
Grupul a refuzat să ofere detalii privind partenerii sau segmentul de piaţă vizat.
VW ar putea urma astfel exemplul General Motors, Honda Motor şi Nissan Motor.
Producătorii străini introduc pe piaţă modele mai mici şi mai ieftine şi ţintesc oraşe din interiorul Chinei, precum cele din provinciile Henan şi Sichuan, unde numărul de maşini este mic, iar veniturile populaţiei în creştere, potrivit analiştilor de la Macquarie Group, Nomura Holdings şi Booz & Co.
Vânzările de automobile din China au crescut anul trecut cu 32%, la 18,06 milioane de unităţi, piaţa fiind pentru al doilea an consecutiv cea mai mare din lume, peste cea din Statele Unite.
Publicaţia germană Handelsblatt a relatat miercuri că VW va produce pentru China maşini mai mici, la un preţ de sub 8.000 de euro.
Volkswagen (VW), cel mai mare producător auto european, discută cu parteneri din China despre dezvoltarea unui brand local, în condiţiile în care şi producătorii concurenţi se pregătesc să lanseze noi mărci special create pentru cea mai mare piaţă auto din lume, transmite Mediafax.
"Considerăm că un brand local ar fi o oportunitate de a intra pe noi segmente de piaţă", a declarat Kkarl-Thomas Neumann, director general al Volkswagen Group China pentru Bloomberg.
Grupul a refuzat să ofere detalii privind partenerii sau segmentul de piaţă vizat.
VW ar putea urma astfel exemplul General Moto