În ciuda scăderii din piaţă, în anul 2010, Porsche România îşi menţine poziţia de leader în topul importatorilor auto. Compania a înregistrat ocreşterea a cotei de piaţă cu 2% şi deţine în prezent peste 20% din piaţa totală, în ceea ce priveşte toate mărcile importate.
„Compania a pregătit oferte potrivite atât din punct de vedere al modelelor, cât şi financiar şi al pachetelor de service, care sunt în acord cu scăderea puterii de cumpărare în perioadă de criză şi s-a concentrat asupra creşterii calităţii serviciilor oferite, acest subiect fiind prioritar şi în anul 2011", au explicat succesul Porsche Romania reprezentanţii companiei.
Evoluţia mărcilor Porsche Romania în 2010
Anul 2010 a însemnat pentru marca Volkswagen autoturisme un număr de 8,650 unităţi livrate, con-solidându-şi poziţia în topul primelor mărci de import din România, cu o cotă de piaţă de aproape 9%. Acest rezultat este urmarea firească a unei strategii pe termen lung: ofensiva de modele noi, tehnologiile inovative si economice ce echipează fiecare model Volkswagen, reţeaua de distribuitori, creşterea nivelului de calitate în service. Anul 2010 a adus, în showroom-urile Volkswagen, noul Touareg şi noul Passat, modele devenite iconice în România.
Marca Volkswagen a continuat şi în 2010 tradiţia organizării Maratonului Bucureşti şi a proiectului "O maşină nouă, un copac plantat", reuşind plantarea a peste 22,000 de copăcei în Pădurea Volkswagen din Comuna Borcea, judeţul Călăraşi. De asemenea, susţinerea Fundaţiei Hospice Casa Speranţei şi a altor cauze umanitare impun marca Volkswagen printre cele mai responsabile mărci auto din România.
Audi a reuşit şi în 2010 să fie una dintre mărcile preferate de cumpărătorii de autoturisme premium, înregistrând o cotă de aproape 32% din această piaţă. Printre modelele care s-au bucurat de cel mai mare succ