TLC, canalul international de divertisment pentru femei si familiile lor, a fost lansat, joi, in Romania, in cadrul unui eveniment special, organizat de Discovery Networks.
Reprezentantii Discovery sustin ca noul post are o abordare complet localizata, avand un feed local, o grila de programe adaptata la preferintele si obiceiurile de vizionare ale telespectatorilor din Romania, programe subtitrate in limba romana si vanzari de publicitate coordonate de echipa locala.
In prezent, TLC este disponibil in pachetele de baza ale UPC si AKTA, Discovery Romania aflandu-se in discutii si cu alti operatori de cablu care si-au exprimat interesul pentru distribuirea canalului.
"Avand experienta lansarii cu succes a TLC pe alte piete europene in ultimele luni, sunt pe deplin increzator ca telespectatorii si partenerii nostri de afaceri din Romania vor aprecia acest canal si valoarea incontestabila pe care o aduce portofoliului Discovery. TLC este o completare pentru Discovery Channel, intregind oferta noastra pentru operatorii de cablu si clientii de publicitate si oferindu-le un continut de calitate pentru publicul feminin si familiile acestora", a declarat Phillip Luff, Acting General Manager, Discovery Networks Europa Centrala, potrivit unui comunicat remis Ziare.com.
TLC este un canal de divertisment care vizeaza publicul feminin cu varste intre 25-49 de ani. Postul prezinta programe de non-fictiune, abordand subiecte foarte diverse, de la familie si cresterea copiilor, pana la moda si sanatate. TLC descopera personaje extraordinare din viata reala si relateaza povestile acestora intr-o maniera autentica si plina de substanta.
Din oferta de programe cu care se lanseaza postul TLC, fac parte cateva serii foarte cunoscute si apreciate la nivel international, care prezinta personaje reale in diverse situatii de viata,