Asemanare izbitoare între frunza din celebrul logo turistic lansat de Elena Udrea si logo-ul unei companii din Spania.
Grafica e redata tot printr-o frunza, iar distribuitorul spaniol are la vanzare dispozitive care reduc emisiile de dioxid de carbon si consumul de carburant la automobile. In timp ce brandul turistic al României are ca slogan "Explore the Carpathian Garden", logo-ul companiei spaniole e intitulat scurt "Ecopoint" si cultiva spiritul eco, prietenos cu mediul inconjurator.
Exista însa si cateva deosebiri intre cele doua frunze: cea romaneasca invita la explorarea "gradinii carpatice" in culori vii, cu nuante de verde, dar si albastru, galben si portocaliu, care amintesc de natura, soare si mare. Logo-ul firmei din Spania e redat doar prin nuante diferite de verde, iar mesajul scris foloseste rosu si alb.
Asemanare izbitoare între frunza din celebrul logo turistic lansat de Elena Udrea si logo-ul unei companii din Spania.
Grafica e redata tot printr-o frunza, iar distribuitorul spaniol are la vanzare dispozitive care reduc emisiile de dioxid de carbon si consumul de carburant la automobile. In timp ce brandul turistic al României are ca slogan "Explore the Carpathian Garden", logo-ul companiei spaniole e intitulat scurt "Ecopoint" si cultiva spiritul eco, prietenos cu mediul inconjurator.
Exista însa si cateva deosebiri intre cele doua frunze: cea romaneasca invita la explorarea "gradinii carpatice" in culori vii, cu nuante de verde, dar si albastru, galben si portocaliu, care amintesc de natura, soare si mare. Logo-ul firmei din Spania e redat doar prin nuante diferite de verde, iar mesajul scris foloseste rosu si alb.