NewsCorp, compania lui Rupert Murdoch, lanseaza miercuri un ziar electronic destinat utilizatorilor de iPad.
Ziarul The Daily a fost realizat in colaborare cu Apple si a fost lansat miercuri la New York, informeaza Sky News.
"The Daily" ar urma sa fie achizitionat de utilizatorii de computere tableta cu un abonament saptamanal care va costa 0.99 dolari (aproximativ 4 euro pe luna), informeaza Apple Insider.
Cotidianul nu va avea informatii actualizate cu stiri de ultima ora, ci va fi o singura editie pe zi. Magnatul News Corp spera astfel sa dea lovitura pe piata utilizatorilor de tablete, in conditiile in care vanzarile iPad au ajuns la cifre uimitoare: pana la sfarsitul lui 2011, vor fi vandute 40 de milioane de unitati.
Analistii din industrie sustin ca va fi nevoie de aproximativ 800.000 de abonati pentru ca proiectul sa fie viabil din punct de vedere economic, in conditiile in care preturile pentru distributie si tiparire sunt zero.
Investitia a fost de aproape 21 de milioane de euro, iar la ziarul electronic lucreaza aproximativ 100 de jurnalisti.
NewsCorp, compania lui Rupert Murdoch, lanseaza miercuri un ziar electronic destinat utilizatorilor de iPad.
Ziarul The Daily a fost realizat in colaborare cu Apple si a fost lansat miercuri la New York, informeaza Sky News.
"The Daily" ar urma sa fie achizitionat de utilizatorii de computere tableta cu un abonament saptamanal care va costa 0.99 dolari (aproximativ 4 euro pe luna), informeaza Apple Insider.
Cotidianul nu va avea informatii actualizate cu stiri de ultima ora, ci va fi o singura editie pe zi. Magnatul News Corp spera astfel sa dea lovitura pe piata utilizatorilor de tablete, in conditiile in care vanzarile iPad au ajuns la cifre uimitoare: pana la sfarsitul lui 2011, vor fi vandute 40 de mil