Vanzarile au crescut cu 27% in 2010, a anuntat vineri grupul Panasonic Corp., care pune cresterea pe seama rezultatelor bune din tarile in curs de dezvoltare.
Vanzarile au ajuns pana la 81,6 milioane de dolari (aproximativ 60 de milioane de euro), iar profiturile s-au dublat fata de 2009. Este pentru prima oara, in ultimii trei ani, cand vanzarile si profiturile au crescut in ultimele noua luni, potrivit reprezetantilor companiei, citati de publicatia nipona Asahi Shimbun.
Panasonic a adaugat insa ca profitul operational in perioada octombrie-decembrie a scazut fata de 2009, din pricina preturilor mici la televizoare si camere digitale.
In 11 tari in curs de dezvoltare, vanzarile la aparate electrocasnice si alte produse au crescut cu 21%, cele mai mari cresteri fiind in China si Indonezia.
Vanzarile au crescut cu 27% in 2010, a anuntat vineri grupul Panasonic Corp., care pune cresterea pe seama rezultatelor bune din tarile in curs de dezvoltare.
Vanzarile au ajuns pana la 81,6 milioane de dolari (aproximativ 60 de milioane de euro), iar profiturile s-au dublat fata de 2009. Este pentru prima oara, in ultimii trei ani, cand vanzarile si profiturile au crescut in ultimele noua luni, potrivit reprezetantilor companiei, citati de publicatia nipona Asahi Shimbun.
Panasonic a adaugat insa ca profitul operational in perioada octombrie-decembrie a scazut fata de 2009, din pricina preturilor mici la televizoare si camere digitale.
In 11 tari in curs de dezvoltare, vanzarile la aparate electrocasnice si alte produse au crescut cu 21%, cele mai mari cresteri fiind in China si Indonezia.