Un grup de conaţionali de etnie rromă a venit cu o invenţie absolută: căruţa trasă de o sută de cai. Nu-i cunoaştem exact motorizarea, dar cam atât are sub capotă Ford Focus-ul care trăgea după el atelajul respectiv, cu avariile pornite, prin satul Vărsătura.
După ce alţi români au inventat maşina cu un cal putere, înhămându-şi calul la Dacie, iată că brăilenii noştri au arătat că se poate şi pe invers, adică maşina înhămată la căruţă. Nu ştim dacă au făcut gestul de mila calului, ca să nu-l mai scoată la muncă în ger, sau de mila maşinii, ca să nu se plângă că au adus-o din Italia fără să-i dea nimic de făcut!
Un grup de conaţionali de etnie rromă a venit cu o invenţie absolută: căruţa trasă de o sută de cai. Nu-i cunoaştem exact motorizarea, dar cam atât are sub capotă Ford Focus-ul care trăgea după el atelajul respectiv, cu avariile pornite, prin satul Vărsătura.
După ce alţi români au inventat maşina cu un cal putere, înhămându-şi calul la Dacie, iată că brăilenii noştri au arătat că se poate şi pe invers, adică maşina înhămată la căruţă. Nu ştim dacă au făcut gestul de mila calului, ca să nu-l mai scoată la muncă în ger, sau de mila maşinii, ca să nu se plângă că au adus-o din Italia fără să-i dea nimic de făcut!