Consiliul Judeţean Constanţa a demarat procedura de achiziţie pentru lotul 3 de echipamente medicale pentru dotarea Ambulatoriului TBC.
Deschiderea ofertelor în cadrul procedurii de achiziţie privind contractul "Furnizare echipamente medicale - «Maşini, utilaje şi instalaţii pentru ocrotirea sănătăţii» aferente proiectului Reabilitarea infrastructurii, modernizarea, dezvoltarea şi echiparea ambulatoriului de specialitate TBC din cadrul Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie Constanţa", Lotul 3 - Aparate şi echipamente pentru laborator TBC este programată să aibă loc pe 21 martie, începând cu ora 12.00. Contractul prevede, mai exact, achiziţia a 46 de aparate şi echipamente de laborator pentru Ambulatoriul TBC din zona Tomis III.
Potrivit anunţului de participare publicat în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP), valoarea estimată a contractului este de 1.256.366,4 lei fără TVA. Durata contractului este de 45 de zile de la data atribuirii. Participanţilor li se solicită o garanţie de participare în cuantum de 10.200 de lei şi o garanţie de bună execuţie în cuantum de 10% din valoarea contractului fără TVA. De asemenea, ofertanţii trebuie să aibă o cifră medie de afaceri pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) de minim 1.600.000 de lei. Experienţa similară poate fi demonstrată prin prezentarea mai multor contracte similare obiectului achiziţiei, a căror valoare cumulată să fie de minim 800.000 de lei fără TVA. Procedura aleasă este licitaţia deschisă, iar criteriul de atribuire oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic.
Loturile 1 şi 2, atribuite unor firme bucureştene
De precizat că primele două loturi de aparatură medicală pentru Ambulatoriul TBC vor fi furnizate de către două firme bucureştene - Editronic International SRL şi Neotech SRL - valoarea totală a celor două contracte fiind de 3.473.572