Sefii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi au constituit o comisie pentru identificarea cauzelor care au dus la producerea accidentului de duminica, cand un autobuz al RATP a distrus un stalp din zona Primaverii. Conform primelor rezultate ale anchetei, soferul Ionel Petrescu, angajat ca sofer din 2008, a mintit cand a declarat ca accidentul s-a produs din cauza unor defectiuni la sistemul de franare. Cel putin asta sustin reprezentantii RATP. "Clar este faptul ca autobuzul nu avea probleme de franare. S-au facut teste in conditii de trafic dupa accident. Nu au fost identificate probleme. Astfel, autobuzul putea fi oprit. Soferul a fost pus in fata evidentei si a dat din colt in colt. Vom vedea in doua - trei zile care sunt rezultatele finale ale comisiei. Nu stim daca asigurarile despagubesc avariile de la autoturism, pentru ca acesta nu era parcat regulamentar", a declarat Adrian Mihai, purtator de cuvant al RATP.
Reamintim ca duminica, in jurul orei 15.00, un autobuz scapat de sub control a patruns pe trotuar, a lovit un stalp, acesta a cazut peste o masina, dar nimeni nu a fost ranit. Accidentul rutier s-a petrecut pe bulevardul Primaverii, in zona sediului Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea si Evidenta Pasapoartelor. Un autobuz RATP, care circula pe traseul 43, dinspre Serviciul Judetean de Ambulanta spre Tesatura, a intrat intr-un stalp de fier beton de pe marginea drumului. Dupa impact, stalpul de inalta tensiune, care apartine tot RATP, s-a prabusit peste o masina Volkswagen Bora (IS-20-VER), parcata in zona si care apartine lui Constantin Verives, antrenorul echipei de rugby Politehnica Iasi. Echipele de interventie ale RATP au ajuns destul de repede la fata locului si au ridicat stalpul cu o macara.
Sefii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi au constituit o comisie pentru identificarea cauzelor care au dus