Retailerul internaţional de haine H&M anunţă oficial data deschiderii primelor două magazine din România. Pe 25 martie se va inaugura o unitate de 1.700 de metri pătraţi în centrul comercial AFI Palace Cotroceni, iar pe 26 martie o alta, de 2.500 de metri pătraţi în Unirea Shopping Center, ambele din Capitală. Cumpărătorii români se vor bucura de aceleaşi colecţii vestimentare ca şi ceilalţi clienţi europeni, la preţuri similare, asigură oficialii companiei.
"Politica noastră de preţuri este unitară la nivel global, dar există anumite elemente locale care influenţează preţul final, cum ar fi de exemplu anumite taxe specifice fiecărei ţări.(...) Colecţiile H&M sunt aceleaşi în proporţie de aproximativ 80% în toate magazinele noastre, restul fiind adaptate la condiţiile locale, cum ar fi climatul ţărilor respective", a declarat pentru gândul Laura Sinca, Marketing&PR Manager al H&M România.
Spre exemplu, o cămaşă sub brandul H&M va putea fi cumpărată pentru 39,3 lei. Rochiile lungi de vară, jeanşii şi pantalonii pentru femei vor fi disponibili la preţul de 89.9 lei, în timp ce cămăşile de damă vor costa 59,9 lei. O bluză din cea mai nouă colecţie a retailerului are un preţ de raft de 39,9 lei.
Expansiunea retailerului suedez în România nu se opreşte aici. "Până la acest moment, am semnat contracte pentru deschiderea a nouă magazine", spun reprezentanţii companiei. H&M, Hennes & Mauritz AB, a fost fondată în Suedia în 1947 şi este listată la Bursa din Stockholm. Grupul H&M operează peste 2.200 de magazine în 38 de ţări. În 2010, numărul de angajaţi a atins 87.000.
Retailerul internaţional de haine H&M anunţă oficial data deschiderii primelor două magazine din România. Pe 25 martie se va inaugura o unitate de 1.700 de metri pătraţi în centrul comercial AFI Palace Cotroceni, iar pe 26 martie o alta, de 2.500 de metri pătraţi în Unirea Shopping C