Cea mai mare parte a achiziţiilor în mediul online cu carduri MasterCard şi Maestro au fost realizate pe site-uri din afara ţării, iar numărul tranzacţiilor a urcat anul trecut cu 49%. "Din analizele noastre, marea majoritate a tranzacţiilor de e-commerce au loc pe site-uri din afara ţării", spune Denisa Mateescu, general manager pentru România şi Regiunea Balcanilor în cadrul MasterCard Europe.
Ea subliniază că saltul puternic al numărului de tranzacţii a avut loc în condiţiile în care numărul de carduri emise a fost în uşoară scădere, ceea ce arată o preocupare mai mare din partea deţinătorilor de carduri pentru eficientizarea bugetului. Majoritatea produselor pot fi achiziţionate la preţuri mai mici de la comercianţii online. Totodată, clientul nu suportă niciun comision pentru plata cumpărăturilor cu cardul, în schimb retragerea de numerar este comisionată.
Cea mai mare parte a achiziţiilor în mediul online cu carduri MasterCard şi Maestro au fost realizate pe site-uri din afara ţării, iar numărul tranzacţiilor a urcat anul trecut cu 49%. "Din analizele noastre, marea majoritate a tranzacţiilor de e-commerce au loc pe site-uri din afara ţării", spune Denisa Mateescu, general manager pentru România şi Regiunea Balcanilor în cadrul MasterCard Europe.
Ea subliniază că saltul puternic al numărului de tranzacţii a avut loc în condiţiile în care numărul de carduri emise a fost în uşoară scădere, ceea ce arată o preocupare mai mare din partea deţinătorilor de carduri pentru eficientizarea bugetului. Majoritatea produselor pot fi achiziţionate la preţuri mai mici de la comercianţii online. Totodată, clientul nu suportă niciun comision pentru plata cumpărăturilor cu cardul, în schimb retragerea de numerar este comisionată.