GoldenDeals, unul din cei doi jucatori internationali de pe piata romaneasca a site-urilor de cumparaturi colective, detinut de fondul de investitii Global Finance, are in plan consolidarea in regiune, mizand pe o crestere organica. "Romania e o piata suficient de mare atat in termeni de populatie cat si de penetrare a Internetului si prezinta varii oportunitati de aducere a unor servicii de calitate", a declarat George Hadjigeorgiou, COO GoldenDeals, intr-un interviu acordat Wall-Street.ro.
Wall-Street: Cum au fost primele 3 luni de la lansare pentru GoldenDeals Romania?
George Hadjigeorgiou: Am lansat GoldenDeals Romania pe 26 octombrie 2010. Au fost niste luni extraordinare. In primul rand, un detaliu important este ca nu suntem in businessul de cupoane, ci in businessul de a le permite consumatorilor sa descopere servicii noi, comercianti noi in orasul lor si lucruri noi de facut in fiecare zi.
Pe partea cealalta, incercam sa ii aducem comerciantului consumatori noi, pe care nu i-ar fi avut altfel, ii promovam serviciul sau produsul, ii aducem new business sau vindem stocul pe care ar putea sa-l aiba. Asa ne conducem businessul in Grecia, in Romania, Bulgaria si Serbia, e destul de diferit fata de cum o fac altii.
In acest moment suntem cea mai mare companie de cumparaturi de grup in Europa de Sud-Est, am economisit pentru consumatorii nostri mai mult de 16 milioane de euro, adica 64 milioane de lei pe toate pietele, care sunt in principal Grecia si Romania in acest moment; avem mai mult de 250.000 de consumatori care primesc ofertele noastre in fiecare zi. Am servit mai mult de 500 de oferte catre consumatori, din partea diferitilor comercianti.
Wall-Street: In toamna trecuta, cand v-ati lansat in Romania, avea loc un boom pe aceasta piata, s-au lansat mai mult de 10 site-uri in cateva luni. Va asteptati la o asemene