Dacia, Renault, Mercedes, BMW si Ford au fost cele mai mediatizate cinci marci in presa romaneasca anul trecut, arata un raport al Mediafax Monitorizare care acopera 59 de marci auto. Presa scrisa centrala a generat in medie 79% din numarul de referiri inregistrat de marcile auto din top 10. Dupa print, cel mai important mediu din acest punct de vedere este televiziunea, cu o medie de 14%, urmata de radio, cu 7%.
Topul primelor zece marci din punctul de vedere al mediatizarii este format din:
Dacia ¬ 8,6% din volumul acoperirii media Renault ¬ 6,1% Mercedes ¬ 5,9% BMW ¬ 5,6% Ford ¬ 5,6% Volkswagen ¬ 4,9% Audi ¬ 3,9% Toyota ¬ 3,9% Ferrari ¬ 3,8% Opel ¬ 3,2%
Spre deosebire de anul trecut, in 2009 Ford ocupa loucul trei, iar Volkswagen era pe patru.
Presa scrisa centrala a generat in medie 79% din numarul de referiri inregistrat de marcile auto din top 10. Dupa print, cel mai important mediu din acest punct de vedere este televiziunea, cu o medie de 14%, urmata de radio, cu 7%. Dacia, Renault, Mercedes, BMW si Ford au fost cele mai mediatizate cinci marci in presa romaneasca anul trecut, arata un raport al Mediafax Monitorizare care acopera 59 de marci auto. Presa scrisa centrala a generat in medie 79% din numarul de referiri inregistrat de marcile auto din top 10. Dupa print, cel mai important mediu din acest punct de vedere este televiziunea, cu o medie de 14%, urmata de radio, cu 7%.
Topul primelor zece marci din punctul de vedere al mediatizarii este format din:
Dacia ¬ 8,6% din volumul acoperirii media Renault ¬ 6,1% Mercedes ¬ 5,9% BMW ¬ 5,6% Ford ¬ 5,6% Volkswagen ¬ 4,9% Audi ¬ 3,9% Toyota ¬ 3,9% Ferrari ¬ 3,8% Opel ¬ 3,2%
Spre deosebire de anul trecut, in 2009 Ford ocupa loucul trei, iar Volkswagen era pe patru.
Presa scrisa centrala a generat in medie 79% din numarul de referiri inregis