Ce se poate întâmpla dacă soţul tău e în Italia? Şi e camionagiu, adică, iată, conduce un camion de mare tonaj, presupus a fi încărcat cu marfă? Şi dacă el te aude pe tine, Maricica, atunci când, helas, gâfâi orgasmatic, pe telefonul mobil, aşa cum, odinioară ori mai deunăzi, gâfâiai cu el în pat, sub plapuma cu puful iluziilor comune?
Ah, Maricica, venim!
Atunci se întâmplă că gelozia îţi gâdilă nărod piticul acela care îţi şade pe creier, uneori mai cuminte, alteori mai năzgâmb.
Şi camionul (erotic) se pune la drum. Ceea ce urmează nu este altceva decât o cursă nebunească. Cu Şerban Huidu în personajul de pe locul din dreapta şoferului – „locul mortului”, cum se zice. Iar personajul pe care îl interpretează Şerban Huidu nu face altceva decât să augmenteze angoasa şoferului.
Cu ochii minţii, bietul şofer o şi vede pe Maricica în braţele voluptăţii supreme & ascunse, dar cu... altul. Peisajele se schimbă vertiginos.
Camionul se hurducăie ca nebunu’.
Dealurile se împletesc cu munţii, câmpiile cu oraşele, pentru ca, preţ de doar câteva secunde, să se comprime un traseu din Italia în România. Finalmente vedem plaiurile mioritice.
Ah, Maricica, mai este un pic... numai un pic!
Şi vom vedea. Vom vedea noi dacă eşti acea femeie cinstită pe care am crezut-o pe cuvânt... sau ce ne spune DIGI MOBIL-UL... între timp, fireşte, aşa cum şi era de aşteptat, gemetele de plăcere se înteţesc, capătă o pasionalitate anume. O pasionalitate de tip DIGI MOBIL ITALIA.
Aventura continuă.
Ajungem în sat.
Suntem cam aşa, cam precum Cozma Răcoare. „Zăvoarele-s sparte/ Cade hangerul, sunând pe podea.”
Se învârte ca o morişcă de vânt şi indicatorul care anunţă numele localităţii. Biată bucată de tablă nenorocită, care aproape că este mutată din loc de vârtejul trecerii camionului gelos. Sigur că, în cabină, Şerban Huidu încă mai