Generali România este numele vizat pentru noua entitate rezultată în urma fuziunii Compania va furniza produse sub ambele mărci, Generali şi Ardaf Contractele de asigurare ale celor două companii rămân valide, iar Generali România îşi va îndeplini toate obligaţiile faţă de clienţii Generali şi Ardaf
Bucureşti, 18 februarie 2011. Reprezentanţii Generali Group în România au anunţat astăzi intenţia Grupului de a uni cele două companii deţinute pe piaţa locală, Generali Asigurări şi Ardaf. Generali România este numele vizat pentru noua entitate, care va funcţiona pe piaţă cu două mărci independente, Generali şi Ardaf. Fuziunea va consolida poziţia Grupului Generali în România şi va conferi noii entităţi avantaje competitive superioare. Oferta complexă de produse şi gradul ridicat de acoperire la nivel naţional al reţelei de distribuţie vor face din Generali România compania de referinţă pentru clienţii persoane fizice şi juridice. Păstrarea ambelor branduri implică automat şi menţinerea celor două reţele de vânzare.
"Fuziunea oferă o perspectivă extraordinară de dezvoltare, în beneficiul clienţilor, al angajaţilor, al reţelelor de vânzări, al partenerilor şi al acţionarilor. Sub umbrela noii entităţi, Generali România, vom putea valorifica mai bine atuurile celor două mărci şi ne vom putea servi clienţii şi mai bine, prin intermediul unui larg portofoliu de produse, al prezenţei naţionale extinse şi al angajamentului de îmbunătăţire permanentă a serviciilor. Fuziunea va crea o companie mai puternică, mai eficientă şi mai performantă şi va consolida prezenţa strategică, pe termen lung, a Grupului Generali în România, în concordanţă cu planurile acţionarilor", a declarat Marie Kovářová, Coordonator al operaţiunilor Generali Group în România.
Fuziunea va crea posibilitatea ca operaţiunile de asigurări ale Grupului să atingă o eficienţă crescută. De asemene