Primarul Gheorghe Nichita a precizat, ieri, ca nu i se pare rentabila ridicarea masinilor parcate ilegal pe domeniul public. Chiar daca este ilegala blocarea rotilor pe domeniul public in afara de zona trotuarelor, Nichita sustine ca va analiza aceasta posibilitate. El crede ca sunt interese la nivelul ministerelor pentru contractarea firmelor de ridicat masini. Insa si la Iasi acest sistem functioneaza de ani buni. "Am cerut sa fie analizata aceasta posibilitate. Rdicarea masinilor ar fi mai scumpa. Blocarea rotilor ar fi mai eficienta. La ministere se impotrivesc, pentru ca sunt interese", este de parere primarul.
La Iasi, de ridicarea masinilor si de blocarea rotilor se ocupa Servicii Publice SA, societate subordonata primariei. Insa pentru ridicarea masinilor, edilii au angajat o firma care primeste bani grei pentru aceasta activitate. Reprezentantii primariei au declarat ca, deocamdata, nu sunt fonduri pentru achizitionarea unor platforme care sa fie folosite la ridicarea masinilor parcate neregulamentar.
Primarul Gheorghe Nichita a precizat, ieri, ca nu i se pare rentabila ridicarea masinilor parcate ilegal pe domeniul public. Chiar daca este ilegala blocarea rotilor pe domeniul public in afara de zona trotuarelor, Nichita sustine ca va analiza aceasta posibilitate. El crede ca sunt interese la nivelul ministerelor pentru contractarea firmelor de ridicat masini. Insa si la Iasi acest sistem functioneaza de ani buni. "Am cerut sa fie analizata aceasta posibilitate. Rdicarea masinilor ar fi mai scumpa. Blocarea rotilor ar fi mai eficienta. La ministere se impotrivesc, pentru ca sunt interese", este de parere primarul.
La Iasi, de ridicarea masinilor si de blocarea rotilor se ocupa Servicii Publice SA, societate subordonata primariei. Insa pentru ridicarea masinilor, edilii au angajat o firma care primeste bani grei pentru aceasta activitate.