Fosta campioană Nadia Comăneci povesteşte în Libertatea despre reclama la lenjerie intimă care nu a apărut niciodată în România şi despre ofertele venite de la Playboy, pentru un pictorial.
Sub sloganul "10 ani de formă perfectă pentru un «10» perfect", o firmă de lenjerie intimă din Statele Unite ale Americii a folosit imaginea campioanei la gimnastică pentru a-şi face publicitate. "Au ales o poză cu mine dintr-un concurs, fotografiindu-mă, ulterior, în aceeaşi poziţie, cu picioarele uşor îndoite, semn că am rămas într- o formă de invidiat. Suma pe care am primit-o nu v-o pot dezvălui, dar vă pot spune că reclama a tronat în centrul New York-ului, în Time Square, timp de un an", a dezvăluit Nadia Comăneci.
Fosta campioană a continuat povestea acestei reclame: "Ştiţi ce este interesant? Nu numai că nu cred să fi apărut vreodată în România, dar reclama a fost, de fapt, pictată după o poză realizată în studio. Mai mult, nimeni n-a ştiut, vreme de câteva zile, cine este personajul din reclamă. Reprezentanţii firmei respective au lăsat la vedere doar corpul şi mesajul publicitar. Surpriza a fost totală când s-a aflat că era vorba despre mine".
Nadia a dezvăluit şi ce reacţie a avut mama ei, Ştefania Comăneci, când a vizitat-o, la vremea respectivă, în America: "Abia pe aeroport i-am spus de reclamă: «Mamă, am o veste bună şi una proastă. Cea bună e că mă vei vedea în centrul New York-ului într-o reclamă, iar cealaltă e că apar cam... dezbrăcată ». Mama nu a înţeles mare lucru, dar s-a dumirit după ce a văzut panoul uriaş din centrul oraşului. A zâmbit şi mi-am dat seama că nu s-a supărat. Am răsuflat uşurată".
Nadia, care avea 31 de ani în momentul în care a acceptat să pozeze în lenjerie intimă pentru americani, a fost ofertată şi de Playboy, celebra revistă pentru bărbaţi. "Într-adevăr, mi-au propus să fac un pictorial, dar am refuzat. Ar fi fo