După ce în luna august a anului trecut a cumpărat rețeaua de 31 de unități miniMAX (n.r. unități deschise la aceea vreme), Dinu Patriciu rebranduiește acum magazinele și le transformă în MAC.RO.
Astfel, după ce Bucureștiul și mai multe localități din județele Argeș, Prahova și Brașov au fost împânzite de magazinele fixe și mobile MIC.Ro, a venit rândul fratelui mai mare, MAC.RO să își facă apariția pe piața de retail autohtonă, în care „contactul social va fi mult mai puternic, nu va fi vorba doar de cumpărături", spunea Dinu Patriciu în octombrie.
"În iunie-august schimbăm toate magazinele miniMAX în MAC.RO. Trecerea la noul concept MAC.RO se va face la toate magazinele în acelaşi timp. Vor fi schimbate şi produsele, şi preţurile", a declarat pentru Money.ro, Dan Ionescu, CEO Mercadia, care deţine magazinele MIC.RO şi casele de pariuri Bet Cafe Arena.
Reţeaua de magazine miniMAX va fi complet schimbată şi repoziţionată pe piaţă. Noua reţea va fi funcţională sub brandul MAC.RO din vară, cu noi produse şi noi preţuri.
Citeşte mai mult pe money.ro.
După ce în luna august a anului trecut a cumpărat rețeaua de 31 de unități miniMAX (n.r. unități deschise la aceea vreme), Dinu Patriciu rebranduiește acum magazinele și le transformă în MAC.RO.
Astfel, după ce Bucureștiul și mai multe localități din județele Argeș, Prahova și Brașov au fost împânzite de magazinele fixe și mobile MIC.Ro, a venit rândul fratelui mai mare, MAC.RO să își facă apariția pe piața de retail autohtonă, în care „contactul social va fi mult mai puternic, nu va fi vorba doar de cumpărături", spunea Dinu Patriciu în octombrie.
"În iunie-august schimbăm toate magazinele miniMAX în MAC.RO. Trecerea la noul concept MAC.RO se va face la toate magazinele în acelaşi timp. Vor fi schimbate şi produsele, şi preţurile", a declarat pentru Money.ro, Dan Ionescu, CEO